Icoone Laser - odchudzanie/wyszczuplanie

Icoone Laser to obecnie najbardziej zaawansowana technologia pozwalająca bezinwazyjnie uporać się z wieloma mankamentami ciała. Dzieje się tak dzięki możliwości precyzyjnej pracy w tkance łącznej. Efekty zabiegów potwierdzone są 30 letnimi badaniami, co sprawia, że metoda jest dopracowana do perfekcji.

Innowacyjne urządzenie działa bardzo dokładnie i dogłębnie na każdy minimetr skóry bez rozciągania jej  i bez ryzyka uszkodzeń. Zabieg- masaż podciśnieniowy- może być przeprowadzany u wszystkich pacjentów bez względu na rodzaj skóry oraz wiek.

Icoone Laser - dla kogo kierowany jest zabieg?

Icoone laser to idealne rozwiązanie dla kobiet i mężczyzn, których problemem są:

- głęboko zlokalizowany tłuszcz, trudny do zlikwidowania przy pomocy diety i ćwiczeń,

- luźna skóra,

- nadwaga,

- cellulit,

- blizny różnego rodzaju,

- bóle mięśni spowodowane złą postawą ciała,

Ponadto zabiegi Icoone Laserwskazane są dla:

- kobiet po porodach,

- osób uprawiających regularnie sport,

- osób przed i po zabiegach chirurgicznych,

- osób żyjących aktywnie i chcących zregenerować się dzięki profesjonalnemu masażowi.

Icoone Laser - na czym polegają zabiegi?

Icoone Laser to bardzo precyzyjny masaż ciała wykonywany przy użyciu specjalnych głowic wyposażonych w rolki z mikro otworami. Zabieg przeprowadzany jest na różnych partiach ciała, a także na twarzy, szyi i dekolcie.  Osoba poddająca się zabiegowi ma na sobie specjalne ubranie, umożliwiające dokładny masaż.

Cała procedura trwa - w zależności od preferencji pacjenta- od 30 do 60 minut.

Przeciwwskazaniem do zabiegu są choroby nowotworowe, stany zapalne żył, uszkodzenia skóry, przyjmowanie leków na krzepliwość krwi oraz ciąża.

Icoone - odchudzanie/wyszczuplanie
nadwaga