Restylane

Medycyna estetyczna

Restylane to linia nowoczesnych wypełniaczy, których głównym składnikiem jest kwas hialuronowy.

Jego rolą jest szeroko pojęte poprawianie wyglądu skóry: likwidacja zmarszczek, dodawanie objętości ustom, modelowanie owalu twarzy i przywrócenie jej elastyczności.

Chociaż produkty Restylane stosowane są przeważnie na twarz, odmładzają skórę całego ciała i można wykorzystywać je również w innych partiach, które wymagają rewitalizacji.

Najczęściej poddawane zabiegom są:

- Usta i okolice brody - są to miejsca najbardziej narażone na starzenie. Codzienne rozmawianie, uśmiechanie się czy palenie papierosów, nie pozostają bez negatywnych skutków. Zabieg przywraca objętość ustom, wygładza je i nawilża. Ponadto przywraca elastyczność delikatnej skórze w okolicy ust i brody,

- Policzki i okolicy nosa - preparaty Restylane w naturalny sposób przywracają twarzy utraconą objętość i jędrność, dzięki czemu odzyskuje ona młody, promienny wygląd,

- Okolice oczu i czoło - zmarszczki na czole i wokół  oczu bardzo często nadają twarzy smutnego i zmęczonego charakteru. Efektem zabiegu jest natomiast przywrócenie świeżego, promiennego wyglądu i gładkiej skóry,

- Inne partie ciała - produkty Restylane idealnie sprawdzają się również w rewitalizacji  szyi, dekoltu oraz dłoni. W rezultacie przywrócone zostaje nawilżenie i struktura skóry.

Oprócz likwidowania objawów starzenia, zabiegi bazujące na  preparatach Restylane  pomagają uporać się  także z problemem blizn- np. po ospie lub trądziku.

Wśród wielu korzyści wynikających ze stosowania wypełniaczy Restylane, najważniejsze to:

- Zminimalizowane ryzyko reakcji alergicznej - kwas hialuronowy używany w  tych produktach jest pochodzenia niezwierzęcego, dzięki czemu przed zabiegiem nie ma konieczności przeprowadzania testów skórnych, a ryzyko alergii jest znikome,

- Brak negatywnego wpływu na mimikę - Restylane jako produkt naturalny nie wpływa na ekspresję ani ruch mięśni twarzy,

- Natychmiastowe i długotrwałe efekty - rezultaty zabiegów widać od razu i są one długotrwałe (9-12 miesięcy), lecz nie permanentne, dzięki czemu pacjenci mają wolność wyboru utrzymania lub zmiany osiągniętego efektu,

- Skuteczność i bezpieczeństwo - efektywność produktów Restylane potwierdzona jest licznymi światowymi badaniami klinicznymi zgodnymi z Evidence Based Medicine (Medycyna Oparta na Faktach).

Restylane
zmarszczki i bruzdy
objawy starzenia
blizny po ospie lub trądziku