Fala uderzeniowa Storz

STORZ – REDUKCJA ZLOKALIZOWANEJ TKANKI TŁUSZCZOWEJ FALĄ AKUSTYCZNĄ

Fala uderzeniowa STORZ to innowacyjne rozwiązanie przeznaczone do skutecznego zwalczania cellulitu i poprawy jędrności skóry.

Zabieg Storz dzięki właściwościom fal akustycznych pozwala na redukcję nagromadzonej miejscowo tkanki tłuszczowej oraz cellulitu, a dzięki temu – na wyszczuplenie i wymodelowanie sylwetki.

Terapia modelująca ciało urządzeniem Storz opiera się na działaniu fal akustycznych, chrakteryzujących się wysoką amplitudą ciśnienia w stosunku do ciśnienia otoczenia. Fale te wnikają w ciało i działają na kilku płaszczyznach. Po pierwsze – rozprzestrzeniając się po organizmie, przyspieszają przepływ płynów w naczyniach chłonnych, co pozwala na uzyskanie efektów drenażu. Po drugie – docierają do komórek tłuszczowych, rozbijają je oraz powodują ich zanik w procesie implozji (zapadania się). Po trzecie – ich rosnące ciśnienie rozrywa włóknisty gorset w tkance podskórnej, co prowadzi do redukcji cellulitu.

Fala uderzeniowa Storz – medycyna estetyczna

W Diamond Clinic wykonujemy zabiegi upiększające falą uderzeniową Storz Medical takie jak:

• Likwidowanie cellulitu – fala akustyczna stymuluje tkankę mechanicznie, poprawia mikrokrążenie i wygładza skórę,
  • Redukcja podskórnej warstwy tłuszczu – dzięki działaniu urządzenia zmniejsza się ilość tkanki tłuszczowej, a co za tym idzie  wyszczupla sylwetka,
  • Ujędrnianie skóry – fala uderzeniowa Storz zwiększa elastyczność skóry, poprawia jej jędrność oraz mikrokrążenie,
  • Redukcja zmarszczek – działanie fali o wysokiej energii zmniejsza głębokość i szerokość zmarszczek, obkurcza pory i poprawia strukturę skóry.

Fala uderzeniowa Storz  w Gdańsku – fizjoterapia

Naszą klinikę wyróżnia stosowanie zabiegów Storz Medical  także w fizjoterapii.

Wykwalifikowana kadra z powodzeniem wykorzystuje właściwości fali uderzeniowej do terapii schorzeń takich jak:

• Ostroga piętowa,
  • Dolegliwości bólowe stawu łokciowego – łokieć golfisty i łokieć tenisisty,
  • Ból ścięgna Achillesa,
  • Zapalenie ścięgna rzepki – kolano skoczka,
  • Bóle kręgosłupa szyjnego,
  • Dolegliwości bólowe stawu barkowego – w tym wapniejące zmiany ścięgien.

Leczenie wyżej opisanych dolegliwości możliwe jest dzięki poprawie metabolizmu oraz mikrocyrkulacji, zminimalizowaniu napięć mięśniowych oraz zatrzymaniu skurczów. Ponadto z chorych tkanek usuwane są szkodliwe substancje  np. kwas mlekowy czy zwapniałe złogi, a także zwiększa się produkcja kolagenu odbudowującego uszkodzone tkanki.

Taki zakres działania przyspiesza regenerację, przywraca prawidłowe funkcje organizmu oraz eliminuje ból.

Storz w Gdańsku –  jak wygląda zabieg?

Zabieg Storz poprzedzony jest konsultacją ze specjalistą – jeśli nie ma żadnych przeciwwskazań, może zostać wykonany od razu podczas wizyty konsultacyjnej. Rozpoczyna się on od nałożenia na skórę żelu, który ułatwia wnikanie fali akustycznej w głąb organizmu. Następnie do ciała przykładana jest emitująca fale głowica – pacjent nie odczuwa w tym czasie żadnego bólu ani dyskomfortu. W zależności od obszaru ciała poddawanego zabiegowi trwa on z reguły od 20 do 60 minut.

Storz – zalecenia po zabiegu

Zabieg falą akustyczną Storz jest bezpieczny, bezbolesny i nieinwazyjny, więc nie wymaga rekonwalescencji. Bezpośrednio po zabiegu można wrócić do codziennych aktywności. Przez kilka dni skóra może być zaczerwieniona, czasem obecne są także drobne siniaki, ale objawy te szybko mijają.

Fala uderzeniowa Storz

• Likwidowanie cellulitu
  • Redukcja podskórnej warstwy tłuszczu
  • Ujędrnianie skóry