Icoone Laser Med II na ciało

Icoone Laser Med II to obecnie najbardziej zaawansowana technologia pozwalająca bezinwazyjnie uporać się z wieloma mankamentami ciała. Dzieje się tak dzięki możliwości precyzyjnej pracy w tkance łącznej. Efekty zabiegów potwierdzone są 30 letnimi badaniami, co sprawia, że metoda jest dopracowana do perfekcji.

Innowacyjne urządzenie działa bardzo dokładnie i dogłębnie na każdy minimetr skóry bez rozciągania jej  i bez ryzyka uszkodzeń. Zabieg- masaż podciśnieniowy- może być przeprowadzany u wszystkich pacjentów bez względu na rodzaj skóry oraz wiek.

Icoone Laser Med II – dla kogo kierowany jest zabieg?

Icoone laser Med II to idealne rozwiązanie dla kobiet i mężczyzn, których problemem są:

– głęboko zlokalizowany tłuszcz, trudny do zlikwidowania przy pomocy diety i ćwiczeń,

– luźna skóra,

– nadwaga,

– cellulit,

– blizny różnego rodzaju,

– bóle mięśni spowodowane złą postawą ciała,

Ponadto zabiegi Icoone Laser Med II wskazane są dla:

– kobiet po porodach,

– osób uprawiających regularnie sport,

– osób przed i po zabiegach chirurgicznych,

– osób żyjących aktywnie i chcących zregenerować się dzięki profesjonalnemu masażowi.

Icoone Laser Med II – na czym polegają zabiegi?

Icoone Laser Med II to bardzo precyzyjny masaż ciała wykonywany przy użyciu specjalnych głowic wyposażonych w rolki z mikro otworami. Zabieg przeprowadzany jest na różnych partiach ciała, a także na twarzy, szyi i dekolcie.  Osoba poddająca się zabiegowi ma na sobie specjalne ubranie, umożliwiające dokładny masaż.

Cała procedura trwa – w zależności od preferencji pacjenta- od 30 do 60 minut.

Przeciwwskazaniem do zabiegu są choroby nowotworowe, stany zapalne żył, uszkodzenia skóry, przyjmowanie leków na krzepliwość krwi oraz ciąża.

Icoone Laser Med II na ciało

nadwaga